Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

SieMa SuOneCkA nAsHE !!! ZaLoZyLySmY sObIeM bLoGasKa FfkONcU. JeStESMy SuPeR DzIEFfCyNkaMi , KToRe BeDa DbaLy O To zEbYsCie SiE zaJe....faJNie BawILi nA naShYm BloGu I zeBysCie PrzEDewszyTkiM zaWsZe bYLi PozDrOffIeNi.........OStRZeGaMy , ZE tU N mA cEnzUrKi. PisHeMy wSHyTKo szCzErzE cO O KiM i O CzYm SaDZiMy, aLe i tAK siE wAm spOdOba. To BLogH PopRoStU nIe BaNaLniE BeZ ScieMY. BeDzieMy PIsaC tU wsYstKie NaSzE nOffInKi z nAsHEgO PiEkNeGo i wYwaLoNegO w KosMos zyCia. To JaK naRazIE tO sTyKa z tA maLa ReKlamA. PoZdraFFiaMy WaZnyCh Dla MnIE , czYLi MalFFinKi i KAtHE LudziKoFF. DoBrA To TeRaZ PozDro,GoRaCe UsCisKi I 1200 caLusKoFF oD MalFFiNki 4

==> GrzEsIo SkIbA taki ( FFieLKibUziaK dLa MojEgo MIsIa MuUUaa =*=* )
==> PaULffInKa =D
==> KarOLinKa
==>MaTi
==> KoYoCiK
==>KuBuS
==>MaxiO
==>VanisHEK
==>SuT
==>DlUgii
==>PierdZioCh
==>KoPa
==>JuNg
==> i DLa wsYsTkiCh MoIcH naJwsPaniALszyCh SUoneCek =D

A tEraZ pOzDroFFioNka,GoRaCe UsCisKi i 1200 caLusKoff od KatHe 4:
==>BarT =* cmok =*
==>JuLa = D
==>DoSieHHH = D ==>PaZiU i PaR(P.R =D)
==>WaCooooo
==>DuDeX
==>PolA
==>ArtUR(MariAN)
==>i cało KOchaniejsha SmieChowa oddAna ReSztA =D

dzieffcynki : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

likugruzwywol2k | listy-do | pointpadex2r | rastlin | ewa | Mailing